»Zanimale so me predstave, ki poskušajo artikulirati tudi svet zunaj besedila oziroma uprizoritve ali gledališča kot takega, in predstave, ki za to artikulacijo iščejo – in v večini tudi najdejo – nova izrazna sredstva, tako parcialne znake kot celovit uprizoritveni sistem.«
»Merili konteksta in prevpraševanja odrskega izraza Lukan po lastnih besedah pri ogledu predstav ni sledil vnaprejšnjemu konceptu, saj se je ta namreč izoblikoval sproti, bolj kot intuitivno vodilo za orientacijo po ogledanem kakor pa čvrst sistem; če sem popolnoma natančen, so ta koncept pravzaprav spodbudile ravno uprizoritve, v katerih je bil najbolj izražen. Če ga poskušam čim bolj jedrnato opisati, sem v širši izbor za tekmovalni program uvrščal uprizoritve, ki so kar najbolj upoštevale dve merili: merilo konteksta in merilo prevpraševanja odrskega izraza.«
»Po besedah Ane Šturm največ filmov iz Nemčije, sledijo filmi iz Poljske, Estonije in Francije, 'velik kvalitativen preskok pa je bilo letos opaziti v filmih študentov slovenskih fakultet.'«
»Osrednji program tudi letos predstavljajo trije tekmovalni programi: glavni tekmovalni program, program Mladi talenti Evrope in Slonov tekmovalni program. Filme zanje smo izbrali izmed 550 prijavljenih kratkih animiranih filmov – za glavni tekmovalni program jih je bilo prijavljenih 128, za program Mladi talenti Evrope 220 in za Slonov tekmovalni program 199.«